about
Toon menu

Consumentenmisleiding/Reactie op antwoord Edel Collecties [na eerdere klacht]

woensdag 9 augustus 2017
Deze blog werd geschreven door een van onze lezers. Wil je zelf ook beginnen bloggen in onze community, ga dan meteen aan de slag.

CONSUMENTENMISLEIDING/REACTIE OP ANTWOORDEDEL COLLECTIES [NA EERDERE KLACHT]

Beste lezers van De Wereld Morgen
Enkele dagen geleden stuurde ik u een brief toe, verzonden aanhet munten/filatelie bedrijf Edel Collecties over een onzorgvuldige behandelingvan mijn bestelling
Zie
http://community.dewereldmorgen.be/blog/astridessed/2017/08/07/klacht-over-edel-collecties-over-gebrek-aan-professionaliteitbrief-aan-edel-collecties


Zie Edel Collecties

https://www.edelcollecties.nl/?gclid=Cj0KEQjwwqXMBRCD1afDldbp5qEBEiQAP4BDaG28-HAVWmHESXHvmJRwbOp_EmCPkrmhSEwknnFgQxoaAhyI8P8HAQ


Dit deed ik om Consumentenbedrog/misleiding aan de orde testellen, iets waarmee wij allemaal wel te maken krijgen
Ik moet eerlijk zeggen, vrij snel een reactie te hebben ontvangen vanEdel Collecties, maar hun antwoord was voor mij niet bevredigend,waarmee de klacht dus NIET is opgelostZie onder P/S de reactie van Edel Collecties met daaronder mijn aanhen opgestuurde antwoord:
Ik hou u op de hoogte over het vervolg
Voor u ook direct een indicatie, of u wel of niet met dit bedrijfin zee wilt gaan!

Vriendelijke groeten/Astrid Essed

P/S
REACTIE VAN EDEL COLLECTIES OP MIJN KLACHT
KLACHT

http://community.dewereldmorgen.be/blog/astridessed/2017/08/07/klacht-over-edel-collecties-over-gebrek-aan-professionaliteitbrief-aan-edel-collecties


REACTIE VAN EDEL COLLECTIES

On Tuesday, August 8, 2017 9:10 AM, Lesley van den Brink wrote:



Geachte mevrouw Essed,
Vervelend dat u een aantal keer verkeerd bent geïnformeerd, dit spijt me zeer. Er was enige tijd wat onduidelijkheid omtrent de levertijd van uw bestelling. Mijn collega Jaron heeft u denk ik de geschatte levertijd gemeld. Ik kan me goed voorstellen dat u teleurgesteld bent als dit niet wordt waargemaakt.
Om niet weer een belofte te maken die ik niet waar kan maken, ga ik nu ook geen termijn beloven. Binnen een week verwacht ik wel meer duidelijkheid. Ik beloof u dan ook dat ik u zal informeren zodra ik meer weet.
Met vriendelijke groet,

Lesley van den Brink



Edel Collecties bv
Postbus 111
3750 GC Bunschoten
the Netherlands
Tel Nederland: 033/2982353
Tel Belgie: 014/480859
fax: ++31332995462
e-mail: info@edelcollecties.com
website and webshop: http://www.edelcollecties.com


MIJN ANTWOORD AAN DE HEER/MEVROUW VAN DEN BRINK

Astrid Essed ToLesley van den BrinkToday at 5:00 AMGeachte heer/mevrouw van den Brink,

Vriendelijk bedankt voor uw redelijk snelle reactie en het feit,dat u voeling hebt met mijn irritatie over de onprofessionele benaderingivm mijn bestelling.Toch ben ik niet tevreden:U hebt weliswaar impliciet excuses aangeboden, maar een van mijn''eisen''/''verzoeken'' was ook, dat u de heer van Diermen zou aanspreken opzijn onprofessionele benadering of tenminste opheldering zouvragen.Dat lees ik niet terug in uw reactie en stelt mij teleur.
Ook vind ik het onzorgvuldig van u, dat u mij niet duidelijk maakt,wie ''uw collega Jaron'' is.Ik heb achtereenvolgens gesproken met de heer van Diermen, mevrouwMeinema, opnieuw met de heer van Diermen, voor de vierde keer met deheer van Diermen en tenslotte met mevrouw ''Everieke''Het is mij dan ook niet duidelijk, wie u bedoelt met ''mijn collega Jaron''
Ik waardeer het anderszijds wel, dat u mij op de hoogte houdt over delevertijd en daar reken ik dan ook op.
Tenslotte:
U zult begrijpen, dat de klacht voor mij nog NIET is opgelost, zolangik niet op de hoogte ben van de levertijd en u uw collega niet hebtaangesproken op het onprofessionele gedrag.Ook reken ik er op, dat u maatregelen zult treffen om dergelijkeonzorgvuldige onduidelijkheden [wel/geen levering en de termijn]in de toekomst te voorkomen.
Verder begrijpt u, dat ik de Wilhelmina Rijksdaalder 1940 nog graagwil ontvangen, maar dan wel voor het afgesproken bedrag, 59.95 zoalsafgesproken, compleet met luxe cassette en herdruk, copie van hetgedenkboek Wilhelmina
Ik zie uw reactie tegemoet

Vriendelijke groeten
Astrid EssedAmsterdam